HOME
AKTUÁLNÍ PLÁN
BRANKÁŘI
INSPIRACE
STREČINK
BĚŽECKÁ ABECEDA
MEET
VAŠE OTÁZKY
YOUTUBE KANÁL











26.04.2021

FLORBALOVÝ TRÉNINK NA 03.05.2021


Na dnešní cvičení si nainstaluj aplikaci MyFloorball (ke stažení na Obchod Play).
  • po instalaci si rozjeď aplikaci
  • v úvodním menu vyber položku MY SYMBOLS
  • vyber si symboly popsané u cvičení, interval 3 s a TIM (dobu cviku) 30 s
  • opakuj každou sérii 4x

Rozcvička

  • warming up na zahřátí - běžecká abeceda na místě (pokud nevíš, mrkni do odkazu v menu)
    • Lifting 15 sekund
    • Skipping 15 sekund
    • Zakopávání 15 sekund
    • Předkopávání 15 sekund
    • Skoky stranou na místě 15 sekund

Florbalový dribling okolo metičky

4x po 30 sekundách s 20 sekundovými přestávkami a zvyšující intenzitou

Příprava:
Stoupni si s nohama lehce od sebe, pokrč kolena (Základní florbalový postoj). Připrav si jednu metičku či kužel. Na forhendovou stranu čepele si připrav míček.

Průběh:
Míček ovládej rotací zápěstí tak, aby jezdil z paty čepele na její špičku. Míček by měl celou dobu jet po čepeli. Můžeš zkoušet florbalový dribling ze strany nastranu, dopředu dozadu, lehce se pohybovat.

Kritická místa:
Míček nesmíš mlátit, je potřeba ho "hladit" a zkoušet míček po čepeli co nejvíce převalovat. Měj volné zápěstí a pevný úchop.

Nejčastější chyby:
Plácání do míčku / Moc pevné zápěstí / Neplynulé pohyby


Hokejová osmička krátká

4x po 45 sekundách s 20 sekundovými přestávkami a zvyšující intenzitou

Příprava:
Připrav si dvě metičky, a dej od sebe na šířku ramen. Stoupni si do základního florbalového postoje, míček si připrav na forhendovou stranu čepele.

Průběh:
Veď míček forhendovou stranou čepele kolem bližší metičky z její vnější strany. Jakmile míček provedeš mezi metičkami a dostaneš ho před druhou, vyměň forhendovou stranu čepele za bekendovou. Pokračuj v pohybu a veď míček bekendovou stranou čepele kolem druhé metičky, opět z vnější strany. Opět veď míček mezi metičky, a jakmile se míčkem dostaneš před první metičku, vyměň bekendovou stranu čepele za fohendovou a pokračuj v pohybu.

Kritická místa:
Chodidla jsou celou dobu na podložce, špičky směřují dopředu. Při přejíždění míčku u metiček nezvedat čepel moc vysoko (čepel by měla míček celou dobu hladit).

Nejčastější chyby:
Plácání do míčku / Moc pevné zápěstí / Neplynulé pohyby / Přílišné zvedání čepele při přejíždění / Prkenná kolena / Oddálení míčku od čepele / Pouštění hokejky / Bouchání čepelí do země (po výměně bekendu za forhend nebo naopak)


MyFloorball – objetí kužílku podle signalizace

  • nachystej si dvě metičky před sebe na dosah florbalky a úrovni o něco víc jak máš rozkročené nohy
  • nachystej si v aplikaci symboly (My SYMOBLS) <-P, ->P, červenou barvu, interval 2s a time 30 s
  • dej start
  • podle symbolů, které se rozsvítí, veď míček na florbalce kolem metičky vlevo, vpravu, při červeném dribluj na místě
  • mobil nebo tablet si dej tak, ať na něho dobře vidíš, nejlépe proti sobě (doporučuji nemít ho na zemi, popř. popros sourozence nebo rodiče, ať ti apku zapne)
  • opakuj 4x


MyFloorball – objetí kužílku podle signalizace II

  • nachystej si dvě metičky, jednu před sebe cca 1- 1,5 metri, jednu za sebe cca 1 – 1,5 metru
  • nachystej si v aplikaci symboly (My SYMOBLS) 1 zelenou barvu, 2 červenou barvu a P, interval 3s a time 30 s
  • dej start
  • podle symbolů, které se rozsvítí, veď míček na florbalce kolem metičky dopředu (svítí zelená 1) a vrať se na výchozí místo, dozadu (svítí červená 2) a vrať se na výchozí místo, nebo dribluj na místě (svítí P)
  • mobil nebo tablet si dej tak, ať na něho dobře vidíš, nejlépe proti sobě (doporučuji nemít ho na zemi, popř. popros sourozence nebo rodiče, ať ti apku zapne)
  • opakuj 4x


MyFloorball – objetí kužílku podle signalizace III

  • nachystej si aspoň 4 (klidně 5 nebo 6) metiček do vějíře před sebe a očísluj si je
  • nachystej si v aplikaci symboly (My SYMOBLS) čísla 1-4 (5,6,)interval 3s a time 30 s
  • dej start
  • podle čísel, které se rozsvítí, veď míček na florbalce kolem metičky s patřičným číslem a to FORHENDOVOU stranou
  • mobil nebo tablet si dej tak, ať na něho dobře vidíš, nejlépe proti sobě (doporučuji nemít ho na zemi, popř. popros sourozence nebo rodiče, ať ti apku zapne)
  • opakuj 4x


MyFloorball – objetí kužílku podle signalizace IV

  • nachystej si aspoň 4 (klidně 5 nebo 6) metiček do vějíře před sebe a očísluj si je
  • nachystej si v aplikaci symboly (My SYMOBLS) čísla 1-4 (5,6,)interval 3s a time 30 s
  • dej start
  • podle čísel, které se rozsvítí, veď míček na florbalce kolem metičky s patřičným číslem a to BEKENDOVOU stranou
  • mobil nebo tablet si dej tak, ať na něho dobře vidíš, nejlépe proti sobě (doporučuji nemít ho na zemi, popř. popros sourozence nebo rodiče, ať ti apku zapne)
  • opakuj 4x


MyFloorball – na značky podle signalizace

  • nachystej si 6 papírových značek, nejlépe podle těch, co jsou na videu
  • nachystej si v aplikaci symboly (My SYMOBLS) čísla 1-6 v barevné kombinaci, kterou sis vyrobil, pokud máš nahravač, přidej podle videa symbol -> P nebo <- P, interval 3s a time 30 s
  • dej start
  • podle čísel, které se rozsvítí, veď míček na florbalce na značku s příslušnou barvou a číslem
  • opakuj 4x

Protažení

  • důkladné protažení celého těla
    • ruce
    • krk
    • záda
    • břicho
    • nohy