HOME
AKTUÁLNÍ PLÁN
BRANKÁŘI
INSPIRACE
STREČINK
BĚŽECKÁ ABECEDA
MEET
VAŠE OTÁZKY
YOUTUBE KANÁL











18.01.2021

TRENINKOVÝ PLÁN PRO DOMÁCÍ INDIVIDUÁLNÍ PŘÍPRAVU 20.01.21-26.01.21




Ahoj, přinášíme další týdenní tréninkový plán v roce 2021. Zachováváme rytmus od středy do úterka následujícího týdne. Meety zůstavají v úterý (taktika a zajímavosti) a v pátek (cvičící) vždy v 17:30.



středa 20.01.2021

  • warming up na zahřátí - běžecká abeceda na místě (pokud nevíš, mrkni do odkazu v menu)
    • Lifting 15 sekund
    • Skipping 15 sekund
    • Zakopávání 15 sekund
    • Předkopávání 15 sekund
    • Skoky stranou na místě 15 sekund
  • Praktické cvičení s florbalkou - budeš potřebovat židli ZDE

čtvrtek 21.01.2021

  • warming up na zahřátí
    • kroužení nataženými pažemi 20 sekund, změna směru 20 sekund
    • kroužení bokama 20 sekund, změna směru 20 sekund
    • klus na místě 30 sekund
    • panák 20 sekund
    • poskoky přes „neviditelné švihadlo“ 20 sekund
  • Cvičení na místě ZDE
  • na závěr cvičení důkladné protažení

pátek 22.01.2021

  • cvičení na meetu v 17:30

sobota 23.01.2021

  • Relax, jiná aktivita, blbnutí s florbalkou aj.

neděle 24.01.2021

  • Relax, jiná aktivita, blbnutí s florbalkou aj.

pondělí 25.01.2021

  • warming up na zahřátí - běžecká abeceda na místě (pokud nevíš, mrkni do odkazu v menu)
    • Lifting 15 sekund
    • Skipping 15 sekund
    • Zakopávání 15 sekund
    • Předkopávání 15 sekund
    • Skoky stranou na místě 15 sekund
  • Praktické cvičení s florbalkou ZDE

úterý 26.01.2021

  • warming up na zahřátí
    • kroužení nataženými pažemi 20 sekund, změna směru 20 sekund
    • kroužení bokama 20 sekund, změna směru 20 sekund
    • klus na místě 30 sekund
    • panák 20 sekund
    • poskoky přes „neviditelné švihadlo“ 20 sekund
  • Kompresní a posilovací cvičení
    • prkno- 3x v délce 1 minuta, mezi každým prknem 1,5 minuty pauza
    • angličani - 3x 20 angličanů, mezi každou sérií 30 sekund pauza, po poslední sérii pauza 2 minuty na vydýchání a napití
    • superman - lehni si na břicho na zem, paže před sebe. Střídavě zatni celé tělo a u toho zvedej paže a nohy a uvolňbuj zpět. 3x po 30 sekundách, mezi každou sérií 20 sekund pauza
    • kliky - 3x 10 kliků, mezi každou sérií 30 sekund pauza, po poslední sérii pauza 2 minuty na vydýchání a napití
    • kolo - lehni si na záda a šlapej ve vzduchu nohama jako na kole. 3x po 20 sekundách, mezi každou sérií 20 sekund pauza
    • kliky na kolenách - lehčí varianta kliků, kdy klečíš na kolenách a paže ti jdou podél těla (sloužýí k posílení tricepsů). Jeď na čas - 3x po 30 sekundách, mezi každou sérií 20 sekund pauza, po poslední sérii pauza 2 minuty na vydýchání a napití
    • sedy/lehy - lehni si na záda, pokrč nohy tak, aby šlapky byly na zemi. Ruce za hlavou a střídavě se přitahuj levým loktem k pravému koleni, pravým loktem k levému koleni. Nepřitahuj se úplně do sedu, ale tak, aby se ti zvedly záda zhruba po úroveň loaptek. Opět jeď na čas, 3x po 30 sekundách, mezi každou sérií 30 sekund pauza, po poslední sérii pauza 2 minuty na vydýchání a napití
    • brouk - pojď dát 3 série po 10. A nezapomeň na přestávky.
  • Večer taktický meet

Na meetu nám dej vědět, jak ti tato příprava vyhovuje, jestli ji zvládáš nebo je příliš tvrdá. Pokud máš problém nebo potřebuješ cokoliv probrat, napiš nám soukromou zprávu na messenger nebo zavolej