HOME
AKTUÁLNÍ PLÁN
BRANKÁŘI
INSPIRACE
STREČINK
BĚŽECKÁ ABECEDA
MEET
VAŠE OTÁZKY
YOUTUBE KANÁL











04.12.2020

TRENINKOVÝ PLÁN PRO DOMÁCÍ INDIVIDUÁLNÍ PŘÍPRAVU 14.12.-20.12. #vratimesesilnejsi


Ke stažení


Tento týden, pokud se nic nezmění, pokračujeme s tréninkem v mezích pravidel vyhlášených vládou. Spousta z vás je nahlášena alespoň na jeden trénink, někteří na víc, což je super.
Proto tento týden věnujeme víc fyzické přípravě a do cvičení s florbalkou máte tipy na dny, kdy trénink s týmem vynecháváte.



Pondělí 14.12.2020

  • trénink Šlapanice dle sdílené tabulky zaslané rodičům.
    ostatní
  • Praktické cvičení s florbalkou ZDE
  • kliky - 3 série po 10. První na úvod, druhou po minutovém odpočinku, poslední na závěr tréninku.
  • dřepy - 4x série 20 s dvouminutovým odpočinkem
  • prkno - základní 3 série po 60 sekundách s minutovým odpočinkem
  • žabáci - 4 série po 10 - 12 - 15 - 20 s dvouminutovým odpočinkem

Úterý 15.12.2020

  • trénink Kneslovka dle sdílené tabulky zaslané rodičům.
    ostatní
  • Praktické cvičení s florbalkou ZDE
  • sed-lehy - 4 série po 10 s dvouminutovým odpočinkem
  • kotníkové odrazy - 4 série po 15 s dvouminutovým odpočinkem
  • dřepy s tyčí / florbalkou v rukách vzpažené - 4x série 20 s dvouminutovým odpočinkem
  • angličany - 4 série po 25 s dvouminutovým odpočinkem

Středa 16.12.2020

Cvičíme s Ondrou: tradice pokračuje

  • prkno- zkus 3x v délce 1 minuta, 1,5 minuty a 2 minuty, mezi nimi aspoň 2 minuty pauza
  • dotek ramen - zkus 3x vždy po 8 dotycích každou rukou, mezi cvičeními aspoň minutu pauza
  • podpor vzpor - dej 3x s 8 opakováními a nezapomeň na přestávky. Zvládneš?
  • sedy lehy - 4x po 8, 10, 12 a na závěr 15x. Vydrž, ale nestrhej se!
  • sedy lehy - 4x po 8, 10, 12 a na závěr 15x. Vydrž, ale nestrhej se!
  • nůžky - vytrvalost - kolik dáš nejvíc? 25? 30? 40?
  • dotek kotníků - pojď 4x po 12 každou nohu. A dodržuj přestávky. Aspoň minutu.
  • kolo - vytrváš šlapat 40 sekund? Nastav si časovač a do pedálů
  • brouk - pojď dát 3 série po 10. A nezapomeň na přestávky.

Čtvrtek 17.12.2020

Dnes si dej volno, nebo si naordinuj znova úterní florbalový trénink. Po tréninku popřemýšlej, jestli ti to šlo lépe v pondělí nebo dneska. A klidně se s námi poděl o svoje zkušenosti.
Samozřejmě pokud jsi v úterý byl na Kneslovce, zkus si domácí trénink z úterka. Je dobrovolný. Al i tak svoje výkony zaznamenej do tabulky.

Pátek 18.12.2020

  • trénink Kneslovka dle sdílené tabulky zaslané rodičům.
Trénink je stejný jako v pondělí. Opět můžeš porovnat svoje zkušenosti a pocity z toho, jak ti to šlo. Pokud máš za sebou pondělí ve Šlapanicích, potrénuj dle rozpisu, srovnávat nic nemusíš.
    ostatní
  • Praktické cvičení s florbalkou ZDE
  • kliky - 3 série po 10. První na úvod, druhou po minutovém odpočinku, poslední na závěr tréninku.
  • žabáci - 4 série po 10 - 12 - 15 - 20 s dvouminutovým odpočinkem
  • angličany - 4 série po 25 s dvouminutovým odpočinkem
  • kotníkové odrazy - 4 série po 15 s dvouminutovým odpočinkem