HOME
AKTUÁLNÍ PLÁN
BRANKÁŘI
INSPIRACE
STREČINK
BĚŽECKÁ ABECEDA
MEET
VAŠE OTÁZKY
YOUTUBE KANÁL











 13.11.2020

STREČINK


Základem úspěšného tréninku je důkladné rozcvičení - strečink před zahájením a důkladné protažení po tréninku. Protažení nemusíš dělat ihend poskončení, ale nejpozději do dvou hodin po konci tréniku se důkadně protáhni. Protažení si pamatuješ z tělocvičen a hal, brzy přidáme i nějaká videa.

Při rozcvičce a tréninku platí následující pravidla:

  • Rozcvičuj se opravdu před každoou tréninkovou aktivitou.
  • Rozcvičku neflákej! Kvalitní rozcvička = kvalitní trénink
  • Protáhni a zahřej všechny části těla
  • I na omezeném prostoru (na dvou, třech meterch) se dá dělat i běžecká abeceda
  • Rozcvička nám slouží k zahřátí svalů a k rozýbání těla. Předcházíš tím natažením svalů, bolestem nebo v horším případě i zranění.
  • TRĚNUJ S CHUTÍ, TRÉNUJ RÁD, TĚŠ SE NA KAŽDÝ TRÉNINK A UVIDÍŠ, ŽE AŽ VYPUKNE ZÁPASOVÝ REŽIM, POZNÁŠ NA SOBĚ ZLEPŠÉNÍ
  • NETRÉNUJEŠ PRO TRENĚRA NEBO PRO RODIČE, TRÉNUJEŠ PRO SEBE - chceš se zlepšovat, chceš se bavit, tak trénuj!
  • A NEZAPOMEŇ - VRÁTÍME SE SILNĚJŠÍ

V krátkém přiloženém vide najdeš pár tipů a triků na rozcvičení.
Pokud budeš chtít (a pokud ti to rodiče dovolí), pošli nám svoje videa nebo fotky z tréninku. Zasláním nám i poskytneš souhlas s jejich uveřejnšěním na našem instagramu a facebooku. Děkujeme.