HOME
AKTUÁLNÍ PLÁN
BRANKÁŘI
INSPIRACE
STREČINK
BĚŽECKÁ ABECEDA
MEET
VAŠE OTÁZKY
YOUTUBE KANÁL











26.04.2021

BRANKÁŘSKÝ TRÉNINK - PÁTEK 30.04.2021

  • posilování středu těla
  • posilování nohou
  • Vizihi škola žonglování
  • pečlivě se rozhýbejte a zacvičte si cviky z videíček
  • doporučuji každý cvik opakovat 4x, v intenzitě 30-30-40-40 vteřin

Kondiční cvičení - střed těla


Podpor ležmo se zapojením nohou

4x 20 s 30 sekundovými přestávkami a zvyšující intenzitou

Příprava:
Základní postoj je podpor ležmo s napnutýma nohama. Na střídačku pokrčuješ jednu a druhou nohu kolmo. Při třetím a čtvrtém opakování míří koleno na protilehlou stranu, tj. pravé koleno na levou stranu a levé kolenu na pravou. Pokud si nejsi jistý, mrkni na video.


Klik s doteky ramen

4x 8 s 30 sekundovými přestávkami

Příprava:
Základní postoj je podpor ležmo s napnutýma nohama. Provedeš klik ze správného postavení (paže jsou z ramen kolmo k zemi), po kliku se na střídačku dotkneš pravou rukou levého ramena, po dalším kliku levou rukou pravého ramena.
Pokud si věříš a chceš zkusit něco extra, zkus kliky s přehozením rukou přes čáru, jako je ve druhé části videa.


Superman

4x 12 s 30 sekundovými přestávkami

Příprava:
Lehni si na zem na břicho. Natáhni ruce před sebe, zpevni tělo a zvedni nohy. Postupně se překuluj jen se zapojením trupu na jednu a na druhou stranu. Každá série je o dvanácti otočeních, šest na každou stranu.


Zdvih přes koleno

3x po 10 na každé noze

Příprava:
Klekni si na pravé koleno, levou nohu máš pokrčenou za sebou. Pomocí paží (bez dotyku země) a trupu se postav na nohu, na které je váha (v tomto případě pravou) a zadní nohu (levou) vymršti do vysokého kolena. Pokud nevíš jak, mrkni na video, ale tento cvik znáš.


Pomalé kotníkové odrazy

3x po 10 s každou nohou

Příprava:
Najdi si větší prostor na šířku. V podstatě děláš kotníkové odrazy, ale bez poskoku, jen se zhoupneš v kotníku a koleni. Po výpadu se zhoupni na každou stranu, po zopakování zapoj zvednutí nohy. Každou sérii si takto zopakuj třikrát.



Kondiční cvičení - posilování nohou



Přeskoky překážek s házením míčků o zem




Přeskoky překážek do základního postavení




Výskok




Viziho škola žonglování


Strečink

Po cvičení

Příprava:
Na závěr se nezapomeň protáhnout.

Protažení

  • důkladné protažení celého těla
    • ruce
    • krk
    • záda
    • břicho
    • nohy