HOME
AKTUÁLNÍ PLÁN
BRANKÁŘI
INSPIRACE
STREČINK
BĚŽECKÁ ABECEDA
MEET
VAŠE OTÁZKY
YOUTUBE KANÁL











21.12.2021

BRANKÁŘSKÝ TRÉNINK - ČTVRTEK 30.12.2021

  • posilování středu těla
  • cvičení s míčkem (postřeh, získání citu pro míček)
  • pečlivě se rozhýbejte a zacvičte si cviky z videíček
  • doporučuji každý cvik opakovat 4x, v intenzitě 30-30-40-40 vteřin

Podpor a vztyk

4x 12 s 30 sekundovými přestávkami a zvyšující intenzitou

Příprava:
Postav se vzpřímeně, jednou rukou a nohou jdi do dřepu (ruka se dotýká země, noha je pokrčená), druhá noha jde dozadu, následně se přidá druhá ruka a jsi v podporu ležmo (příprava na klik). Druhou stranou se vracíš do postoje. Pořádně koukni na přiložené video, ať chytíš rytmus a správný grif. Pokud si troufáš, přidej v podporu ležmo klik.


Cvičení paží

4x 50 s 30 sekundovými přestávkami a zvyšující intenzitou

Příprava:
Postav se vzpřímeně a pro instruktáž cvič podle videa. Najdeš v něm sérii cviků na posílení paží, prsních i zádových svalů. Jsou to jednoduché cviky, ke kterým potřebuješ minimum prostoru. Cvič pořádně, poctivě se zpevněným tělem, u některých cviků se neboj vyvinout tlak proti pažím (přetlačování loktů a dlaní).


Cvičení s míčem

4x 20 s 30 sekundovými přestávkami a zvyšující intenzitou

Příprava:
Jako pomůcku potřebuješ míč, nejlépe fotbalový, volejbalový nebo nějaký větší. Pokud nemáš, pomůže i napnuté švihadlo na šířku ramen nebo kus provazu, ručník, apod. Opět cvič podle videa, posílíš paže a zádové svaly, toto cvičení můžeš použít i jako účinnou kompenzaci.


Podpor ležmo se zapojením nohou

4x 20 s 30 sekundovými přestávkami a zvyšující intenzitou

Příprava:
Základní postoj je podpor ležmo s napnutýma nohama. Na střídačku pokrčuješ jednu a druhou nohu kolmo. Při třetím a čtvrtém opakování míří koleno na protilehlou stranu, tj. pravé koleno na levou stranu a levé kolenu na pravou. Pokud si nejsi jistý, mrkni na video.


Klik s doteky ramen

4x 8 s 30 sekundovými přestávkami

Příprava:
Základní postoj je podpor ležmo s napnutýma nohama. Provedeš klik ze správného postavení (paže jsou z ramen kolmo k zemi), po kliku se na střídačku dotkneš pravou rukou levého ramena, po dalším kliku levou rukou pravého ramena.
Pokud si věříš a chceš zkusit něco extra, zkus kliky s přehozením rukou přes čáru, jako je ve druhé části videa.



Pohyb v brankovišti - jiný pohled



Přeskoky překážek do základního postavení




MyFloorball - florbalový přesun (symboly <-p -> p a červená barva)

  • u florbalového přesunu se odrážím špičkou vnitřní nohy (viz video), venkovní provádím skluz



MyFloorball - hokejový přesun (symboly <-p -> p a červená barva)

  • u hokejovéhopřesunu se odrážím naopak vnější nohou, opačnou, než na kterou stranu se chci přesunout (viz video)



MyFloorball - minipřesuny (symboly <-p -> p a červená barva)

  • přesunuj se drobnými přesuny kolen (viz video)



Výskok ze základního postoje do dřepu a s míčkem - challenge

  • zopakuj 10x


Strečink

Po cvičení

Příprava:
Na závěr se nezapomeň protáhnout.

Protažení

  • důkladné protažení celého těla
    • ruce
    • krk
    • záda
    • břicho
    • nohy